Torna al llistat d'ofertes

Director d’art interactiu

Busquem un perfil creatiu amb anys d’experiència en el món del disseny d’interfície d’usuari / UX i d’interacció. Una persona capaç de lligar els requeriments de negoci amb les necessitats de l’usuari mitjançant un disseny eficaç i orientat a la conversió d’objectius. Ha de poder prendre decisions gràfiques i interactives basant-se en dades objectives, mètriques i estudis, mantenint la visió i estètica adequades. Supervisarà tot el procés: des dels wireframes fins a la creació de prototips interactius.

Responsabilitats

  • Traduir conceptes, idees, visions i objectius de negoci en dissenys atractius i funcionals amb capacitat de comunicar i generar experiències d’ús satisfactòries.
  • Crear solucions de disseny i experiències d’usuari.
  • Definir la imatge gràfica dels productes interactius: nets, atemporals i intuïtius.
  • Assistir en la definició de models d’interacció, fluxos de treball d’usuari, wireframes i especificacions d’interfície d’usuari.
  • Idear, explorar, presentar i provar les alternatives de disseny.
  • Prendre part en les diferents proves d’experiència de l’usuari.
  • Incorporar els resultats d’investigacions amb usuaris en els dissenys.
  • Definir els estàndards de qualitat gràfica, així com de la documentació i processos del seu camp.

Habilitats

  • +5 anys d’experiència en la definició i execució de disseny d’interactius, webs de producte, e-commerces i webs mòbils amb gran nombre de visites.
  • Tenir la capacitat de ser flexible i dinàmic, així com de treballar amb múltiples fluxos de feina.
  • Capacitat per entendre i transmetre conceptes a través de wireframes, fluxos i prototips.
  • Capacitat per mantenir-se al dia sobre eines de disseny actuals i aplicacions.
  • Treballar amb eficàcia en entorns productius d’alt rendiment i sota terminis d’entrega exigents.
  • Poder explicar històries convincents sobre els seus dissenys i presentar la seva feina amb confiança.
  • Capacitat per realitzar múltiples tasques, prioritzar projectes i comunicar els avenços i èxits.
  • Destresa en la gestió d’equips de disseny: saber transmetre un concepte gràfic, revisar i guiar dissenyadors menys experimentats.

Adreces web i perfils a xarxes socials

Afegeix

Arxius admesos .doc i .pdf. Mida màxima 2 Mb.